Pages

Friday, December 05, 2008

Fuuhh, penat

Ini time dobi luar rumah. Tiada kaitan dalam cerita dibawah. gheee...

salam semua,

semoga anda semua dirahmati Allah sentiasa dan hidup dalam aman dan damai.

Aku? alhamdulillah... masih menghitung hari untuk ke hospital. Di kesempatan yang ada ni, aku kena gunakan sepenuh-penuhnya sebelum balik kampung nanti.

Baru je lepas mendobi rumah... nasib baik rumah bawah dah sekali jalan je. Kalau 2 tingkat, memang dah upah mak jawalah. Hahahah. Masa nak start mop ruang tamu tadi, tiba-tiba batang mop reput dan patah. Hmmppsss... nak wat cemane ni. Jadi Oshin aku kejap. Mula-mula guna tangan je. Pastu rasa penat sket, tukar kaki yang buat. Tapi asyik nak tergelincir je. Karang tak sempat nak raya aku dah dok spital. End up, buat jelah guna tangan. Habis 1 rumah. Najlaa yang dah bangun tengok Playhouse Disney tu, asyiklah nak ummi, ummii... Aidi tengah syok tido tu.

Habis mop 1 rumah, sental bilik air pulak. Penat jangan citer. Aku buat tak reti je ada budak kat bawah ni. Hahahha. Tung tang tung tang... siap.

Kejutkan Aidi. Pastu teringat Najlaa yang dari tadi senyap sepi je. Betul ke dia tengok Playhouse Disney sambil main? Sekali... la, tido rupanya anak dara ni. Patutlah senyap je. Hehheh.

Okaylah... nak sambung buat blog orang dan makan sket... Lapar ler, tadi sarapan dengan abang sikit sebelum dia gi ofis - abang suap (aku suka bila abang suap... heheh). Onkan hp, ada mesej dari kawan suruh buatkan blog. Murah betul rezeki budak dalam perut ni. Tak keluar lagi dah melimpah ruah rezeki dia. Aku tumpang sket je.

tata

2 comments:

noore said...

rezki anak mmg murah=)yg dua org tu...ko bg le upah singgit =)

Suhaiza Sa'at said...

hahah... ok, kira masuk tabung untuk bulan depan eh... heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...