Pages

Monday, January 07, 2008

My son artwork

Assalamualaikum semua,

selamat tahun baru 2008 kepada semua semoga tahun ini lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya. Di sini aku nak share artwork yang jarang-jarang berlaku kalau anak 3 years old.

Tadi masa aku tengah khusyuk surfing, tiba-tiba Aidi,

Aidi: mi, adi wat ni... (sambil tunjukkan artwork dia)

Aku: ada wat ape tu? (sambil mata kat monitor)

Aidi: tengoklah ni mi, adi wat meow...

Aku: hah! adi wat apa ni? (terkejut sebab tak sangka dia buat kucing... for the first time!)

kreatif anak aku ni... sebelum ni dia buat muka abah ummi dia... memang tak sangka dia buat.

2 comments:

noore said...

wah,congrate aidi! dah x sabar nak ke sekolah ye =) budak tgh nak blaja tu ai...puji je..suke dia

Suhaiza Sa'at said...

hheheh... memang nor, bila tepuk tangan, makin bersemangat dia nak buat macam2 lagi...

terkedu pun ada sebab sebelum ni dia asyik soh abah ummi dia lukis, dia tak melukis pun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...