Pages

Saturday, July 21, 2007

Jawatan Kosong - LHDN

Kepada pemegang-pemegang ijazah yang masih menganggur atau nak bertukar kerjaya, ada kekosongan di LHDN sekarang.. boleh baca iklan dan download borang permohonan di http://www.hasilnet.org.my/melayu/bm_jawatan.asp

Gaji mula RM2700. Kalau accounting graduate start RM3000 lebih.. kalau ada MIA membership bleh dpt dlm RM3300 atau lebih, tak sure..

cepat-cepat, tarikh tutup 2 Ogos 2007.

Jawatan (Penaksiran) adalah yang paling banyak kekosongan... walaupun grad dlm bidang IT boleh juga apply untuk penaksiran.

6 comments:

Anonymous said...

hehe.. nak apply gak lah..
:)

ecah said...

2 thn lepas..aku dpt interbiu..tapi aku tak tau pon..sampai la ko ckp..nama aku ade kat website..heheh..

nangis jugak aku..tak tau pon..surat tak sampai kat aku..muga kali ni ALLAH murahkan rezeki kita semua yer ai..aminnn..

Suhaiza Sa'at said...

ha ayue, cah... cepat2 apply, mana tau ada rezeki kat situ... :)

Husni said...

boleh apply utk dua jawatan, buat dua permohonan yang berasingan.

Jawatan Kosong said...

thanks!

Zue Hasim said...

salam..nak tanya,xde lagi ke kekosongan kat lhdn?nak jadi kerani pun xpe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...