Pages

Friday, April 27, 2007

semalam...

[i]
semalam aku dan aidi jadi tukang sorak abang... diorang ni asyiklah buat tournament bowling... setiap tornament mesti ada hadiah hamper... kat sini ada kedai hamper tau! pilih je barang mana yang berkenan, nanti pekerja tu akan bungkuskan... sampai ada hamper yang paling murah, semurah RM5!...
.
nak dijadikan cerita, sampai game ke 3 aku dah naik boring... maka aku dan Najlaa pergilah round2 ke Parkson(ni je yang grand)... nak cari baju Najlaa, buat travel malam ni... susah payah memilih baju sambil dukung budak kecik ni, dengan rela hati pekerja kat situ offer diri nak dukung Najlaa... alahai, budak comellah katakan... habis semua pekerja kat situ kerumun Najlaa... naik risau aku dibuatnya... hilang pulak anak aku... hihii... lepas pilih baju yang berkenan, terus blah... si Najlaa nipun satu... ramah kemain... senyum, borak... mana orang tak layan dia...
.
lepas abis 6 games, amik hadiah sumer (abang juara! dapatlah hamper paling tinggi)... makan kat KFC pulak (buat penat je bawak bekal Aidi, dia ngiler KFC upernyer!)... aku baru nak jamah ayam, dah budak kaunter tu mintak Najlaa... alamak! lagi sekali ke??? kami pun, oklah... (jangan ko bawak lari anak aku sudah... aku saman KFC nanti... huhuh) tak tenang kami dibuatnya... kejap2 intai kat dapur... haiii, bau ayamlah pulak anak aku... lebih kurang 4-5 min, anak kami berjaya dipulangkan... agaknya kena marah kot... hihihi...
.
risau plak nak bawak anak dikhalayak ramai ni...
.
[ii]
malam ni dah nak berangkat balik... semangat nak balik ni lain sket... apa taknya, kena habiskan stok binatang2 dalam esbok! satu cabaran yang betul2 menduga tahap memasak aku nih... dahlah time2 ni memang aku malessss sangat nak masak... orang pompuan mesti tau, selalunya stok binatang2 tu memang sentiasa ada jekan... tiba2 kena habiskan... kasi licin itu esbok... dengan ada barang yg tak cukup, kalau nak beli takut terlebih pulak...
.
tapi alhamdulillah, berjaya jugak aku habiskan stok... hihii
.
malam ni nak balik... yey!
seminggu di Terengganu...
2 hari di KL...
2 minggu di Johor...
babai... :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...