Pages

Monday, April 04, 2005

Teringin dan Bowling

.
Ingin beno rasanya nak tengok aidi berenang macam anak mat saleh ni... :) mesti sampai ke tengah-tengah dia pergi... hehehe... tapi kena sedia tali panjanglah sebab aku memang tak reti berenang... hihihih... dan tapi kalau nak, kena pergi kat kolam yang cetek jelah...
.
kelmarin (2-4-2005) aku dan abang menyertai Tournament Bowling Celcom di Alamanda Putrajaya... seronok rasanya bila dapat kumpul ngan semua staff Switching tempat aku praktikal ni... semua sekali ada 3 games, tapi tak sempat aku nak habiskan first game, aidi dah nangis... nak tido... alamakkk... ummi baru nak lepas gian ni... dah lama tak main... dah dia pulak nak tido... so, abang pulak ganti... satu group ngan head, cik nik ngan bos provisioning, hasan pulak tu... heehe... kenal-kenallah... boleh mintak kije kat sini nanti... ececece...
.
sementara aku dan aidi pulak terpaksa melepak kat surau (dalam bowling alley ni jugak) sebab nak tidokan si kecik ni ha... aidi ni tau jelah, bukannya terus tido seminit dua... dekat sejam aku kat dalam surau tu, baru dia betul-betul terlena... lagi satu, kalau nak cabut... alamat tak sampai seminit dia dah bukak mata baliklah... tu pasal aku kena tunggu bang 5 ke 10 minit dulu, baru keluar...
.
pastu, bila dah keluar... bising pulak... paham-paham jelah bowling alley... gedegang sini gedegang sana... cuma kat sana dia tak bukak muzik je... aku pun dengan step pencuri membawa aidi... takut2 dia bangun... bila tiba kat tempat duduk, tiba-tiba ada budak menjerit... mak datuk.. aku sekali terkejut... aidi... hmppss... terus bukak mata seluas-luasnya... hehehe... dah tak jadi nak tido...
.
just tengok abang bermesra dengan staff-staff celcom dan menyokong dari belakang je... first games tak best kata abang... dapat 123 je... second games 155, third games 175... wow... macam ada harapan je... hehehhe
.
lepas main ada makan-makan... lepas makan, baru bagi hadiah... abang dapat Hadiah Spouse Terbaik... hehehe... yahuuuu... dapat toaster yang lipat tu... bestnya... actually, aku dah ada toaster, tapi yang masukkan je tu... kali ni yang lipat, bertukar anginlah sikit... rezeki-rezeki... hehehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...