Pages

Sunday, April 24, 2005

Birthday abang

.
.
23hb April 2005... Happy Birthday to Honey yang ke-29... selamat panjang umur, dimurahkan rezeki dan kekal perhubungan hingga ke akhir hayat... dan juga ulangbulan aidi ke 7 bulan... :)
.
aku dan bos unit lama abang merancang untuk membuat suprise party untuk dia. malam sebelumnya aku sibuk buat kek batik untuk abg esok. aku pesan kat abg, jangan tanya apa yang aku buat... di apun senyum je... hehehe
.
tepat jam 8.25 pagi, aku dan aidi menyelusuri bawah landasan putra menuju ke tren putra Taman Melati... dan turun pula di stesen Wangsa Maju. sampai sana aku ambil teksi... sampai kat ofis abg je, terus aku serahkan aidi ke kakak-kakak kat sana... nasib baik aidi tak meragam... dan aku buat topping kek kat dalam pantry...
.
abg sampai jam 9.30 pg... aku dan aidi pun keluar dari tempat persembunyian... heeh... suprise... Happy Birthday to you... selesai membaca doa, abg pun memotong kek... abg tak aspect pun aku nak datang dan buat suprise party kat sana... heheh... selesai makan, abg balik ke tingkat 7... dan aku tidurkan aidi sebentar... tak sampai setengah jam, aidi dah bangun... jom aidi, kita gi jalan JJ pulak...
.
aku bawa aidi gi jalan JJ... macam apa ntah... yelah nak tunggu dari jam 11 sampai 12.20... macam2 boleh buat... kat JJ tu ada kedai Speedy Video, kebetulan masa tu derang tayangkan cerita Sembilu 2005... wah, aku parking betul2 depan tv tu... heheh... macam tengok wayang pulak... lebih kurang 15 minit jugaklah aku parking kat sana.. tiba2 aidi nangis... mmm, nak tidur ni... aku pun pegi surau...
.
lebih kurang jam 12.30 abg sampai... terus ke restoran favourite kami... The Egg House... restoren ni kami pergi dari sebelum kawen lagi... masa dating, bertunang, tengah pregnant, time dah ada aidi... kami still makan kat sana... kat sanalah aku first time makan chicken chop... memang sedap dan murah... RM6.50 je... minum air jambu batu... pehhh... maunya tak pergi lagi... hehe...
.
pas makan terus balik... dan zzzzzzz.... tak larat, setengah hari berjalan... aidi pun sama terbongkang... hihihhi...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...