Pages

Tuesday, April 12, 2005

Chicken Pox

hari ni dah masuk hari ke-4 aidi kena chicken pox... emmm... mula-mula naik sikit je... tapi bila masuk hari ke-3... mak aih... takut aku nak pegang dia... takut pecah je dia punya pox tu... tapi alhamdulillah, sepanjang kena chicken pox ni dia tak nangis pun... adalah ternampak dia kembang kuncupkan tangan dia macam garu tu... rasanya tengah merenyam kot... ntahlah... kesian aku tengok aidi... :(
.
bila bagitau mak, mak suruh minum air kelapa, jangan mandikan, jangan masak especially yang menumis... kalau nak makan, beli je... abah asyik pesan je, tolonglah jangan masak yang tumis... aidi yang terasa pedih dan perit nanti... kita memang tak rasa... tapi abang tak percaya... abang kata tak pernah dengar pun... ntahlah... nak ikut salah, tak ikut kena marah... serba salah dibuatnya...
.
hari ni dah masuk hari ke-19 aku berpuasa... tinggal 11 hari lagi... aku rasa sempat kot nak habiskan sepanjang praktikal ni... yelah, nanti kalau dah duduk kat rumah, tak boleh nak puasa pulak sebab aidi asyik bergayut je... hahhaaa...
.
dan hari ni aku dapat kenalan baru... budak praktikal dari UPM... nama dia Nor Azlina, panggil Alin, umur 22 tahun... amik course Computer System and Communications, orang Ampang, praktikal 10 minggu... blur je dia... yelah, tak de member lagikan... pastu supervisor dia, Abg Man tak de pulak tu... pergi meeting ke pegi site ke outstation pun aku tak tau...
.
19hb ni ada Farewell party kat department aku ni... party for VSS staff... and maybe farewell for me too... :(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...